Dostava

Izvadaka iz “Općih uvjeta poslovanja”:

Isporuka i dostava

Isporuke se vrše na području Republike Hrvatske.

Proizvode dostavljamo i na području Europske Unije. U cijenu dostave na područje država članica Europske Unije ne uračunavamo obvezu plaćanja davanja po posebnim propisima pojedinih država članica, te ukoliko takva obveza postoji u državi isporuke robe ona tereti kupca.

Za isporuku naručenih proizvoda Prodavatelj koristi usluge dostavne službe DPD.

Po evidentiranju uplate odmah ili prvi radni dan nakon toga, kupljeni proizvodi će biti otpremljeni na adresu kupca.
Sve narudžbe za koje evidentiramo primitak uplate do 12:00 sati u pravilu otpremamo istog dana, a vrijeme dostave je od jednog do pet radnih dana, ovisno o destinaciji.

sporuke subotom, nedjeljom i blagdanima nisu moguće, osim iznimno, uz prethodni dogovor i ukoliko smo u mogućnosti to organizirati. Ovakve dostave mogu biti povezane s većim troškovima koje ćemo Vam unaprijed najaviti i tražiti Vaš pristanak.

Skrećemo pozornost na potrebnu brigu oko osiguranja primitka pošiljke na odredištu (“netko mora biti kod kuće”). Kupac preuzima teret dokaza punoljetnosti prilikom preuzimanja pošiljke. Isporuka se neće obaviti u slučaju sumnje da se radi o maloljetnoj osobi, osim ako ista pruži dokaz svoje punoljetnosti.

Tri pokušaja dostave paketa su uključena u cijenu. Ukoliko se pokušaj isporuke pošiljke ne bi mogao realizirati u prvom pokušaju, kurirska služba će Vas kontaktirati kako bi dogovorili novi pokušaj dostave. U pravilu, nakon treće neuspješne isporuke uslijed nedostatka na strani primaoca, pošiljka se vraća na našu adresu te će eventualno njezino ponovno slanje biti potrebno dodatno platiti unaprijed. U slučaju nerealiziranih isporuka uslijed nedostataka na strani primaoca, a osobito ukoliko kupac nije spreman platiti unaprijed za ponovnu dostavu, prvog radnog dana ćemo izvršiti povrat novaca kupcu za kupljenu robu, uz  pravo na zadržavanje iznosa koji je plaćen kurirskoj službi za tri pokušaja dostave.

Dostava na željenu adresu

Kupac prilikom narudžbe može navesti adresu na koju želi isporuku paketa, koja će se razlikovati od sjedišta/prebivališta kupca. Preporučamo da za adresu dostave kupac stavi svoju radnu adresu kako bi se priliko isporuke izbjegla isporuka maloljetnim osobama.

Kupnja i dostava krajem 12. mjeseca (prosinca), neposredno pred Božić i između Božića i Nove Godine.
Molimo da uzmete u obzir kako zbog povećanog obima posla/narudžbi/isporuka neće biti moguće očekivati isporuke kao u ostalom dijelu godine, već ovisno kako u pojedinoj godini ovi dani padaju u tjednu. Očekujte produženo vrijeme dostave neposredno prije ili u vrijeme ovih blagdana.

Zbog smanjenja rizika oštećenja boca u transportu savjetujemo naručivanje u količinama od 6 ili 12 boca (ne mora biti isti artikl).

Troškove dostave

Troškove dostave naručenih proizvoda snosi kupac. Troškovi dostave se automatski generiraju na elektronskom obrascu narudžbe ovisno o sveukupnoj težini proizvoda te ovisno o destinaciji.
Kupac troškove dostave prihvaća potvrdom narudžbe te ne može zatražiti manji trošak prijevoza na temelju vlastitih mjerenja (vaganja) pošiljke.
U slučaju da Kupac želi osobno preuzeti pošiljku na adresi Prodavatelja, trošak dostave se neće naplaćivati, a sam proces izvršavanja narudžbe će ostati nepromijenjen. Pošiljka se može preuzeti na adresi Prodavatelja tijekom radnog vremena uz predočenje dokaza o identitetu Kupca i izvršenoj uplati.

Materijalni nedostaci / Šteta pri transportu robe

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. U tom slučaju potrebno je obavijestiti prodavatelja kako bi se u što kraćem roku organizirala nova isporuka ili dogovorile daljnje radnje.